21 de desembre del 2008

Agulles de Santa Àgueda, Benicàssim






5 comentaris:

Sangonereta ha dit...

Estan molt bé les fotos, però m'han deixat una sensació un poc amarga en mi, el vore-vos tots per la muntanya fent les cabretes. M'havera agradat molt anar.

Deixar-te este breu i auster comentari em recorda que hi ha una llegenda al meu poble que conta la història d'un xic que tenia superpoders i li deien Sangonera i va començar un blog. Ningú sap res cert d'eixa història, però diuen queEstan molt bé les fotos, però m'han deixat una sensació un poc amarga en mi, el vore-vos tots per la muntanya fent les cabretes. M'havera agradat molt anar.

Deixar-te este breu i auster comentari em recorda que hi ha una llegenda al meu poble que conta la història d'un xic que tenia superpoders i li deien Sangonera i va començar un blog. Ningú sap res en totes les llegendes hi ha una part de veritat.

Anònim ha dit...

Colló, quines fotos més impressionants! M'han entrat ganes d'anar a mi també...

Anònim ha dit...

Quin paisatge més espectacular!
Fa ganes d'anar a la pròxima excursió del Viarany...

Anònim ha dit...

Molt guapes les fotos! I el paisatge espectacular... Quan és la propera excursió?!

Bon any company!

A. Dragomiloff Supertramp ha dit...

Uff, què genial!
Trobe a faltar les meues botes de muntanya!